Reacties

Reacties 1 - 50 van 199

Naam Reactie Datum
Louis en Gerdie Wat een heerlijk verhaal weer. Leuk om te lezen, het… 22 nov. '21
Louis en Gerdie Hey Wim en Monica, inmiddels gewend aan het niks doen?… 16 nov. '21
Frank en Ceciel Veel plezier met de workshop. Goed pruuve, hebben… 12 nov. '21
Ton Hi Wim & Monica, een hele fijne vakantie en maak… 11 nov. '21
Frank en Ceciel Wat heerlijk om het verhaal nog een keer na te lezen. 26 apr. '20
Elly en Marcel Jullie zullen inmiddels wel weer veilig op nederlandse… 4 okt. '19
Franca Beijer Kersten Alweer zo` n prachtige foto`s, wens jullie een goeie… 3 okt. '19
Ralf en Maureen Wat een gave foto’s en wederom weer een geweldig… 30 sep. '19
L Rengelink Wat een mooie en leuke foto's. Het is zo leuk… 30 sep. '19
Anita Gaaf en vol humor, heerlijk om te lezen. Geniet lekker.… 30 sep. '19
Irma Hee Moon en Wim, Wie goed doet, wie goed ontmoet.… 30 sep. '19
Franca Beijer Kersten Heerlijk zus, wat jullie allemaal meemaken aan de… 30 sep. '19
Olga en Rene van Summeren Lieve schatten ik heb net al jullie fantastische mooie… 30 sep. '19
Louis en Gerdie Lieve Wim en Monica, terwijl ik jullie verhaal lees… 29 sep. '19
Elly en Marcel Monica en wim, jullie hebben veel gelachen, maar wij… 29 sep. '19
Franca Beijer Kersten Lieve zus en Wim, prachtige foto`s en verslag, we… 28 sep. '19
Elly en Marcel Wat een verhaal, wij hebben er van genoten, gewoon… 27 sep. '19
Louis en Gerdie Moon jij kunt altijd alles zo mooi beeldend vertellen… 24 sep. '19
Ralf en Maureen mooie belevenissen, weer gaaf om mee te mogen genieten… 24 sep. '19
Frank en Ceciel Wat een belevenissen weer! De treinreis, de Borobudur… 24 sep. '19
Elly en Marcel Wat een geweldige belevenis, en je verhaal is weer… 24 sep. '19
Elly en Marcel Hey, wat een belevenis weer Monica, prachtig verhaal,… 22 sep. '19
Franca Beijer Kersten Heey zus, prachtige verhalen, zie t zo voor me, fijn… 21 sep. '19
Ralf en Maureen Mooi verhaal weer en gave foto’s, veel plezier 20 sep. '19
Elly en Marcel Hoihoi, Weer heel leuk om jullie reis weer te volgen,… 19 sep. '19
Louis en Gerdie Jeetje Wim en Monica wat een mooie ervaringen weer.… 19 sep. '19
Louis en Gerdie Hey lieverds, wat een prachtige relaxte reis hebben… 12 mrt. '19
Louis en Gerdie Hey lieverds, het is weer heerlijk om jullie verhaal… 11 mrt. '19
Franca Beijer Kersten Heey zus en Wim, mooi verslag en foto` s, zijn we… 11 mrt. '19
Ralf en Maureen Geweldig verhaal weer Moon en mooie foto’s, genieten!!!! 9 mrt. '19
Frank en Ceciel Een prachtige eerste week van jullie vakantie. De… 9 mrt. '19
Frank en Ceciel Wat een prachtige dagen in Bali en een heel mooi reisverslag.… 20 jun. '18
Louis en Gerdie Hey Wim en Monica, dank je wel dat we hebben mee mogen… 20 jun. '18
Louis en Gerdie Hey Miss Monica haha, gelukkig dus net op tijd. Geniet… 18 jun. '18
Olga en Rene van Summeren Hee schatjes door onze hectische drukke week enz(je… 18 jun. '18
Elly en Marcel Mooi verhaal weer, we zijn weer helemaal up-to-date.… 17 jun. '18
Franca Beijer Kersten Heey Zus, mooi reisverhaal, fijne reis en veel plezier… 16 jun. '18
Bert Mooi verhaal lekker aan het genieten van al het moois 14 jun. '18
Elly en Marcel Prachtig verhaal Moon, wij wachten alweer op jullie… 14 jun. '18
Frank en Ceciel Wat een prachtige belevenissen maken jullie ook nu… 13 jun. '18
Louis en Gerdie Wat een bijzondere reis. Wat maken jullie toch weer… 13 jun. '18
Ralf en Maureen Weer mooi verhaal Moon en foto’s. Een hele goede… 13 jun. '18
Trees Leuk om te zien, hoe jullie genieten. Na t zien van… 11 jun. '18
Elly en Marcel Wat een mooi verhaal weer, jullie beleven een prachtige… 11 jun. '18
Louis en Gerdie Hey lieverds, geweldig! En Moon jij kunt zo ontzettend… 11 jun. '18
Anita Staat jullie goed zo op de troon :) Wellicht een bijbaantje… 11 jun. '18
Franca Beijer Kersten Heey Zus en Wim, fijn weer om jullie zo weer te volgen,… 9 jun. '18
Ralf en Maureen Geweldig verhaal weer👍👍👍 9 jun. '18
Bert Leuk verhaal en interessante geschiedenis 9 jun. '18
Louis en Gerdie Hey Wim en Monica, wat heerlijk dat we weer mee mogen… 8 jun. '18