wennen aan niets doen

12 november 2021 - Curaçao, Nederlandse Antillen

zon, zee en strand. We moeten wennen aan niets doen. Tot het laatste moment zijn we altijd bezig dus de knop moet nog effe om. Eerste indruk Curaçao: relaxt eiland, men maakt zich niet zo druk,  echt heel vriendelijke mensen allemaal, hier zegt iedereen nog goedendag in het voorbijgaan.  Het enige jammere is dat iedereen hier alles met de auto doet, zelfs als ze naar de buren moeten pakken ze de auto, daardoor is het onmogelijk om een scooter of fiets te huren, dat kennen ze hier helemaal niet, zou gat in de markt zijn, want ze zeiden dat het verkeer gevaarlijk is, nou Azië is veel erger en daar scooteren we ook altijd. Maar ze zijn het hier niet gewend, wij zeggen constant: als dit druk verkeer is, dan weet ik niet wat ze bv van Vietnam of Bali denken, ha, ha, wij vinden dat er niks te doen is op de weg!!!  Dus huren wij ook maar een auto.

Appartementen Scuba Lodge.  Scuba Lodge appartementen, wij zitten in het gele huis.

Vandaag gaan we een stadswandeling door Willemstad maken en vanmiddag een cocktail workshop, Blue Curaçao.

lieve groeten vanuit een warm Curaçao, Wim en Monica

1. Frank en Ceciel:
    12 november 2021
    Veel plezier met de workshop.
    Goed pruuve, hebben we er weer een shot/ cocktail bij