stadswandeling Otrabanda

14 november 2021 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vrijdag een stadswandeling gemaakt door de wijk Otrabanda in Willemstad. Vroeger was dit een wijk waar je beter niet kon komen maar de wijk is helemaal opgeknapt en koop- en huurwoningen staan hier naast elkaar, daardoor hoort iedereen erbij. Het is een bijzondere wijk met de prachtigste muurschilderingen.

Otrabanda  Jacqueline geeft uitleg  Zo mooi gemaakt Prachtige muurschilderingen Nieuwe vriendin Mooie dame Willemstad

Onze gids Jacqueline is een bijzonder mooie en inspirerende vrouw, kan prachtig vertellen over Curaçao, ze is er trots op dat de mensen deze wijk weer goed gemaakt hebben. ik kan iedereen aanraden om deze tour te doen, Dundu Tours.

Dundu tours

Omdat het altijd warm is wordt de stadswandeling smorgens vroeg gedaan.  Voor de middag hadden we een cocktail workshop gepland bij landhuis Chobolo, hier wordt blue Curaçao gemaakt. De rondleiding was niet echt interessant, vooral omdat het erg rommelig was, jammer want nu weten we nog niet hoe het gemaakt wordt.  Na de rondleiding gingen we cocktails maken, dit was wel erg leuk om te doen en super lekker.

Shaken Heerlijke cocktails Blue Curaçao

Zaterdag een stranddag gedaan bij Mambo beach, dit is een aangelegde boulevard met strand en winkels en eromheen all inclusive hotels.                                       en........we hebben eindelijk toch een scooter kunnen huren vanaf maandag pppffff er is hier echt niets te huur, alle auto's zijn verhuurd, we snappen er niks van want zo druk is het niet op de weg. Afwachten wat het voor scooter is maar we gaan ervanuit dat het goed komt.

Mambo beach Mambo beach

tot het volgende verhaal,

lieve groeten,  xxx Wim en Monica

1. Louis en Gerdie:
    16 november 2021
    Hey Wim en Monica, inmiddels gewend aan het niks doen? Heerlijk genieten van het mooie kleurrijke Curaçao.
    Het ziet er allemaal heel mooi uit. En nu maar hopen dat jullie vanaf nu lekker kunnen gaan scooteren, doe wel voorzichtig he Wim.
    Veel plezier, liefs Louis en Gerdie