Van alles wat.

14 juli 2011 - Lausanne, Zwitserland

We hebben Didi, Marieke, Evelyn, Lieke en Susan en hun trampoline groep in actie gezien, gisteren hebben ze het optreden voor het eerst gedaan en vanmorgen weer en morgenmiddag moeten ze voor de laatste keer. Het ging keigoed. Het was erg leuk om naar te kijken en het publiek was enthousiast. Daarna hebben ze wederom de stadionshow moeten doen en die was ook weer leuk, kortom ze zitten er helemaal in. Wij komen nog steeds ogen te kort, en er zijn zo verschrikkelijk veel optredens dat we keuzes moeten maken, je kan ze niet allemaal zien. Ook als we niet in een hal aan het kijken zijn, maar even buiten wat drinken dan kijk je de ogen uit, spontaan worden ook daar optredens weggegeven, vanmorgen hebben we een uur zitten kijken naar mannen die aan het touwtje springen waren, niet gewoon springen, maar salto’s ertussen door maken, touwtje springen in spagaat enz. Iedereen heeft er nog steeds zoveel zin in en het maakt niet uit waar je vandaan komt iedereen is hetzelfde. Gisteravond bij het eten waren Japanners helemaal weg van Wim, ze vonden hem zo groot. Dus wilden met hem op de foto en 1 japanner wilde zijn jasje ruilen voor het vest van Wim, maar dat mocht niet van zijn leiding, ze hebben dat nog nodig voor de sluitingsceremonie. Maar wel gelachen want Wim liep hard met zijn jasje weg en hij er hard achteraan en alle Japanners hadden schik!!!

Vanavond gaan wij naar de nationale avond van Nederland en Youri van Gelder doet ook mee aan de ringen. De meisjes gaan de stad in want daar wordt een poging gedaan voor het Guinness book voor ringzwaaien.
Woensdagavond was er een Hollands avond in het Holland house en gisteravond gewoon feest. De meisjes vinden het daar erg gezellig en dat is het ook.
Morgen nog 1 dag optredens kijken, en er komen nog een paar mooie, dus wordt vervolgd!!

Groetjes van iedereen!!!