Optreden Nederland

13 juli 2011 - Lausanne, Zwitserland

Gisteren hebben weer een lange dag gehad vol met mooie optredens. We waren al om 10.00uur bij de turnlocatie en tot 13.00uur hebben we van allerlei mooie demo’s gezien. Even ter informatie, Didi en haar groep moeten woensdag, donderdag en vrijdag pas optreden zij zijn nu veel aan het trainen. Tussen de middag hebben we gezellig met z'n allen gegeten terwijl de dames lekker af konden koelen in de vijvers in het midden van de turnlocatie. Ook buiten staat iedereen te turnen. Alle sporters, wat ze ook doen, elk optreden elk land, iedereen heeft zo’n plezier in de sport, alles gaat zo gezellig met iedereen, er is eigenlijk geen verschil in landen iedereen helpt elkaar. Dat is ook waar dit evenement voor staat, er is geen prestatiedwang onder de noemer van medailles.

Nederland was vanmiddag aan de beurt om zichzelf te presenteren in het Olympisch stadion. Didi en de meiden doen hier ook aan mee. Het zag er geweldig uit en het publiek was super enthousiast, De tribune aan onze kant zat helemaal vol, maar alle optredens worden naar 1 kant gedaan. Gelukkig kwam Didi dicht bij ons want je kunt niemand herkennen tussen de 600. Didi had ons ook niet gezien. Het sluitingsstuk is de Nederlands molen waarvan de wieken draaiende turners
zijn en het was mooi......... Dus het trainen heeft nut gehad.
Gisteravond zijn we met z'n allen naar de nationale avond van Zuid-Afrika geweest, prachtig, alleen het enthousiasme al.
We waren pas om half twaalf terug nadat we de dames teruggebracht hadden , Een hele leuke dag.

heel veel groetjes van iedereen.