Waterval 26 februari 2015

26 februari 2015 - Koh Samui, Thailand

Koh Samui 26 februari 2015,

Lieve mensen wat hebben we een mooie dag gehad, vroeg op pad gegaan om maar weer op zoek te gaan naar de waterval!

Op een gegeven moment dachten wij dat we er waren, de scooter geparkeerd en we moesten natuurlijk even lopen door het bos, een mooie trap op, 2 Bath (€. 0,05) entree betaald en onze weg door het bos vervolgen op weg naar de waterval. Nou dat was me wat, de mooie trap was op en in plaats daarvan kwam er een bospaadje, met allemaal rotsen, wortels van bomen. Je kon niet naast elkaar lopen want het was zo smal. Bomen die over het pad heen waren gevallen, maaaar wij geven niet zomaar op en met het geluid van water op de achtergrond en telkens weer tegen elkaar zeggen: “nu hoor ik meer water”, zijn we doorgelopen.

Entree 2 bath kleine rotsen op wandelpad                                  hier zet iedereen zijn voet neer   Wim ook  rotsen beneden in de rivier

Maar liefst een uur en een kwartier later waren we eindelijk boven bij DE WATERVAL, zo’n beetje uitgeput en met het water bijna op.

Onderweg zijn we maar liefst 1 stel tegengekomen die op de weg terug waren en natuurlijk wisten wat ons te wachten stond. De vrouw begon mij ook nog uitgebreid te vertellen hoe goed het van mij was dat ik het op teenslippers deed, jawel jullie lezen het goed, ik heb de hele survival op teenslippers met glitters gedaan, tja het oog wil ook wat!!!

teenslippers met glitters                                boom over het pad

Maar het was de moeite waard, het was prachtig en natuurlijk was er niks te doen, niet iedereen is zo gek. Heel toevallig was er nog 1 andere Nederlander die foto’s van ons gemaakt heeft.

halverwege de waterval                        we zijn bij de waterval

De weg terug ging gelukkig wat sneller, drie kwartier, en beneden stond een ouder Engels echtpaar die vroegen of het naar de waterval 10 minuten lopen was, we hebben ze de foto’s laten zien van de paden en maar eerlijk gezegd dat het meer dan een uur was.We werden gefeliciteerd met de prestatie, maar zij hielden het heel wijs voor gezien!

Toen we later bij de Bamboobar de dag doornamen hebben we gelachen en gezegd: dat hebben we toch maar mooi gedaan!!!!