Tad Sae watervallen

3 november 2016

Gisteren zijn we naar nieuwe watervallen geweest, ze zijn natuurlijk niet nieuw maar nog niet zo bekend. Na een stoffige keien weg kwamen we bij de rivier, daar scooter geparkeerd in een kano, dat was al lachen want het ding wiebelde aan alle kanten.  Na 5 minuten varen waren we aan de overkant.  Hier kunnen mensen ook olifant rijden. maar dat hebben we niet gezien.

kano veerboot

Wat een plaatje weer. Ook deze watervallen zijn weer prachtig.  We zijn naar boven gegaan door het bos en kwamen uiteindelijk ergens boven bij de waterval uit.  Als hier staat dat het nog 300meter is nou we weten inmiddels dat de Laotiaanse meters niet kloppen, ipv 300 meter hebben we een uur gelopen. Was niet erg natuur is mooi hier.

tad saerestaurant tad sae

tad saewatermolen voor rijst te pletten

Er was een trapje dus kijken wat er achter is, nou dat was de weg terug helemaal met de waterval mee naar beneden gegaan, over bruggetjes, boomstammen, het zijn natuurlijk niet z’on paden als bij ons  bij attracties.  Weer heel bijzonder.

tad saetrap naar beneden in het bos

tad saetad sae

Er staan nog meer foto's op deze site.

Hier is het nog leuk om een dag uit te gaan, entree voor de parken is 20.000kip ongeveer €2,- dus daar klagen we niet over, ha, ha.

S’avonds hebben we bij ons guesthouse gegeten omdat we gehoord hadden dat Venus, vrouw van eigenaar Andy, zo goed kon koken. We hebben besloten de rest van de dagen ook bij haar te eten want we laten ons verrassen, maar het is me toch lekker, wat zij met kruiden doet heerlijk.

heerlijke vis van VenusManichan Guesthouse

Je kan niet zomaar binnenlopen, ze heeft geen restaurant,  maar s’morgens bij het ontbijt zeg je dat je mee wilt eten, voelt als thuis. Ze hebben hier ook verse munt in de tuin, dus s'morgens plukt Wim een bosje voor zijn verse muntthee hetzelfde als thuis.

Kortom we hebben het geweldig. Tot morgen lieve mensen en nogmaals dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes,  Wim en Moniuca

1. Elly en Marcel:
    4 november 2016
    Wederom mooie foto's en prachtig verhaal.we wachten nu al op de komende foto's en verhaal.groetjes Marcel en Elly
  2. Mam:
    4 november 2016
    Weer een prachtig verhaal en foto-s heel mooi om te lezen en de foto-s te zien ,jullie hebben het goed naar de zin dat moet ook en lekker eten.
    tot het volgende verslag.Groetjes Mam.