Sanur

7 juni 2015 - Sanur, Indonesië

Sanur,

Na Ubud en omgeving gezien te hebben zijn we afgereisd naar beneden, naar Sanur. Deze plaats ligt aan de zee.

We hebben een mooi onderkomen dat eigendom is van een Belgisch echtpaar dat hier al 25 jaar woont en 4 Balinese kinderen geadopteerd heeft. Een dochter van hen is 17 jaar geleden met hun hulp dit hotel begonnen. Het is 1 grote familie, alles gaat heel gemoedelijk. Ze hebben inmiddels ook kleinkinderen en alles helpt mee.

Gisteren naar de haven gereden en wat een vissersboten liggen daar, elke avond varen ze allemaal uit om de hele nacht te vissen.

Vis binnenhalen           veel vis

Vandaag zijn we naar het noorden gereden, kijken waar we uitkomen.  Er waren boeren aan het werk om de rijstvelden om te ploegen, ergens anders waren ze voor een school een nieuwe stoep aan het leggen.

rijstveld omploegen         wat een werk

stoep leggen

Overal is heel duidelijk dat hier nog geen arbo is. Gestopt bij een markt en dat is altijd spektakel.

slangenfruit                                   markt

tomaten op de markt

We hebben het rustigaan gedaan want het is erg warm, dus s’middags maar op het strand gelegen.

Morgen willen we naar een opvanghuis van schildpadden.

Xxx Wim en Monica

1. Wilma:
    8 juni 2015
    en zo vliegen de dagen voorbij.
  2. Mam:
    9 juni 2015
    Wat zijn de markten in die landen apart het lijken allemaal bonen of kruiden, het is vandaag alweer de 9de de tijd gaat snel als er zoveel te zien is.Veel Groetjes Mam.