onderweg naar Koh Samui, Thailand.

19 februari 2015 - Koh Samui, Thailand

Na een lange vlucht zijn we aangekomen op Koh Samui, Thailand.

We hebben op zijn zachts gezegd een hele turbulente vlucht van Amsterdam naar Singapore gehad, het vliegtuig heeft zo'n beetje de hele reis geschud en de landing was er zeker geen uit het boekje, we dachten dat we langs de landingsbaan terecht kwamen zo schuin kwam hij op de grond neer. Iedereen begon te klappen toen we tot stilstand kwamen dat hebben we allang niet meer meegemaakt,  maaaaarrrr de vlucht naar Koh Samui daarentegen was onberispelijk. Het is goed gekomen!!

Het vliegveld van Koh Samui is klein met allemaal aparte hutjes met rieten daken en voor de rest open, je wordt naar de aankomsthal gebracht in grote golfkarren, heel bijzonder.

image

Voor de rest van de dag doen we niet veel dan bijkomen van de reis. We hebben een heel mooi huisje aan het strand met een prachtige tuin.

paradijsje                           huisje op Koh Samui

Morgen de scooter huren en erop uit!!

Lieve groeten Wim en Monica

1. Wim Simmelink:
    19 februari 2015
    Dat schudden is alleen maar om Wim wakker te houden en alle piloten kennen jullie zo langzamer hand ,dus vandaar en niet meer mopperen maar lekker genieten .
  2. Wilma:
    19 februari 2015
    Ik ben het helemaal met mijn mannetje eens. Kus je zus
  3. Wim en Monica:
    20 februari 2015
    Ha, ha Wim klopt helemaal, daar hebben we niet aan gedacht maar Wim is idd bijna de hele weg wakker geweest. Genieten komt helemaal goed!!! Jij alvast een goeie reis naar Gambia.
  4. Leony:
    20 februari 2015
    Dat ziet er al goed uit! Geniet ze samen xx