Koh Samui 24 en 25 februari 2015,

25 februari 2015 - Koh Samui, Thailand

Koh Samui 24 en 25 februari 2015,

Mensen wat gaat de tijd toch snel!! Een goed teken.

We zijn de bergen in gegaan om eens te kijken wat daar te beleven valt, om te beginnen was de weg zo steil dat de scooter niet naar boven kon en Wim moest duwen om boven te komen. Maar dan heb je ook wat, een prachtig uitzicht.

Op een gegeven moment kwamen we langs een bordje “Birdfarm”, nou laten we maar even gaan kijken waar we uit komen, en dat was me toch leuk.Allemaal leuke mensen die een ontzettend leuke boerderij hebben met allemaal dieren die het zo goed hebben, herten, geiten, een pony,  heeeel veeeel pauwstaartduiven in de mooiste kleuren, ze krijgen die kleuren door het voer dat ze krijgen. En de tuin eromheen, wauw.

Pauwstaartjes                                  Birdfarm

Het is zo leuk voor kinderen, de vogels zijn allemaal zo tam komen op je zitten en je ziet aan alles dat er goed voor ze gezorgd wordt.  Jammer dat dit zo afgelegen ligt want dit is echt iets voor ouders met kinderen. Er is zelfs een zwembad en daar heb je een uitzicht!!!  Voor €. 0,50 koop je een mandje met voer voor de dieren.

uitzicht en zwembad birdfarm

Op de weg terug naar Hinyai en Hinta geweest.  Dit zijn enorme rotsen in de zee. Waarom ze het opa en oma noemen weten we niet en oma hebben we niet gevonden maar opa was overduidelijk van veraf te zien!!!

oparots

Vandaag hebben we een rustdag genomen en die zijn we, na het ontbijt,  gestart met een massage.

Helemaal ontstresst zijn we daarna nog op weg gegaan en we blijven ons erover verbazen hoeveel eetmarkten hier zijn, we denken dat iedereen hier op de markt eet en niet thuis.

De dag afgesloten bij de Bamboobar, en dit is zo leuk, het is een barretje gewoon op de stoep, er zijn voor de rest geen voorzieningen als bv een toilet, maar ze maken het zo gezellig.

Bamboobar

Liefs Wim en Monica

1. Wim Simmelink:
    25 februari 2015
    Duiven meebrengen goeie handel Win dat moet jij weten! Kun je elk jaar van op vakantie. Maakt niet uit doen jullie toch al. Houdoeeee
  2. Anita:
    26 februari 2015
    hoi,
    ja de bamboobar vonden wij ook te gek en hangt nu dus op kantoor!! vooral veel sturen aan foto's dan krijgen we tenminste iets leuks aan de muur.
    liefs en genieten samen
    as