Naar de demo's

11 juli 2011 - Lausanne, Zwitserland

de openingsceremonie in het olympisch stadion was prachtig!! Het was net of je bij de opening van de olympische spelen bent. En het is zo mooi als de landen binnenkomen, echt een hoogtepunt!! Ook de optredens die er waren, kortom een prachtige middag. Onze dames liepen ergens midden tussen 600 andere Nederlanders en iedereen zag er hetzelfde uit, dus moeilijk te herkennen, maar geweldig als Nederland dan eindelijk het stadion binnen komt lopen.

vandaag zijn we weer de hele dag in Beaulieu geweest, daar is van s ‘morgens 9.00uur tot 17.00uur in 9 hallen elke 20 minuten een landen demo, dus meer dan genoeg te zien en je komt ogen tekort. We hebben prachtige optredens gezien van België, Thailand, Portugal, Rusland, Amerika, teveel om op te noemen, en daarbij is buiten ook van alles te zien. We hebben ons niet verveeld en de meisjes ook niet. Zij moesten vanmiddag trainen voor de stadionshow morgen.
Als wij hier rondlopen zie je allen maar van jong tot oud iedereen met dezelfde sport bezig en iedereen is enthousiast en helpt elkaar waar nodig, een unieke ervaring. Toen we vanmiddag op een terras stonden leek het net de vierdaagse bij de wedren als alle wandelaars binnenkomen na een dag wandelen, alleen loopt iedereen hier te springen en dansen.

Vanavond gaan we weer naar het Holland house, dus tot morgen!!
Ik heb nieuwe foto's erbij gezet.

groetjes, Wim en Monica

[de dames hebben het naar hun zin]