Bangkok en Laos

23 oktober 2016 - Bangkok, Thailand

gisteren in Bangkok aangekomen voor onze rondreis naar Laos. Omdat er geen rechtstreekse vluchten naar Laos gaan dus eerst 2 nachten Bangkok.

Wat een grote stad is Bangkok. Je doet er 2uur over om van het vliegveld naar de stad te gaan en het is maar 30km. Maar het is zo druk je staat constant stil.

23 oktober 2016
Bangkok.

Vandaag een fietstocht van 5 uur gedaan en het was heel bijzonder omdat je op plaatsen komt waar je anders nooit komt. De grootstw bloemenmarkt van Thailand die 24 uur per dag open is, drijvende markt, tempels. Het was niet alleen heel interessant maar ook erg gezellig en goed geregeld.
Naast fietsen zijn we ook een stuk met de boot gegaan om daarna buiten de stad verder te fietsen. Het is wel heel heet dus we waren blij dat wij voor de tocht van 07.00uur smorgens hadden gekozen.

Team fietstocht     Drijvende markt

Wij zitten midden op Khao San Road en dit is het backpackers gedeelte van Bangkok, alles leeft hier, er is zoveel handel je kijkt je ogen uit. Omdat de koning overleden is mag er geen muziek gedraaid worden maar voor de rest merk je er weinig van, behalve dat alle Thaise mensen zwart gekleed zijn.

Morgen vliegen we door naar Laos.

Liefs Wim en Monica.

1. Mam:
    23 oktober 2016
    Wat fijn Monica en Wim dat ik jullie reis weer volgen kan en wat een mooie foto-s weer ,ik kijk er weer naar uit ,geniet van alles wat jullie weer meemaken .
    groetjes Mam.