Arusha, Karama Lodge 22 augustus,

22 augustus 2014 - Arusha, Tanzania

Arusha, Karama Lodge,

We zijn twee dagen in Karama lodge geweest en vandaag is het tijd om terug naar huis te gaan. Karama lodge is een echte Afrikaanse lodge, allemaal aparte huisjes midden in de mooiste bomen en planten. Hier is het goed bijkomen.

Gisteren zijn we naar de markt geweest en dat is altijd leuk, het roept allemaal door elkaar heen en iedereen wil dat je bij hem of haar in de shop komt. Natuurlijk blijft er weer van alles aan de vingers hangen, maar dat is niet erg. Het zijn allemaal spullen die de mensen hier zelf maken, dus we sponsoren er weer een aantal.

schoen 22   schoen221  schoen gemaakt van autoband.

Voor de lunch komen we bij een openlucht restaurant terecht waar de Tanzanianen gaan eten, dus dat moet goed zijn? En het is goed, we nemen een kijkje in de keuken en Wim vind het goed ruiken dus bestellen we kip met friet. Tja op de foto’s ziet de keuken er achteraf wel heel erg uit, maar het was lekker en we zijn (nog) niet ziek geworden. Er komt een brommer voorbij met kippen achterop en Wim gaat mee naar de keuken om te kijken hoe ze geslacht worden. Waar je maar zin in hebt.

keuken22        friet22 bbq22        lekker visje

Straks vliegen we via Dar es Salaam in elf en een half uur weer naar huis en we kunnen terug kijken op een hele bijzondere reis. We hebben prachtige dieren en landschappen gezien, avontuur meegemaakt en dankzij Julius heel veel geleerd over Tanzania, maar vooral over alle bomen, planten en dieren. Julius dank je wel daarvoor.

Lieve mensen bedankt voor jullie lieve berichtjes en dat jullie ons gevolgd hebben.

Groetjes en tot de volgende bestemming,  Wim en Monica